سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باسکول مکانیکی در زاهدان

باسکول مکانیکی در زاهدان از محصولات ویژه حدادماهر است که با کیفیت بالا و قیمت مناسب با تخفیف به فروش می رسد. از باسکول مکانیکی در زاهدان و دیجیتال بیشتر در صنایع مختلف استفاده می شود که نسبت به ترازوهای صنعتی به راحتی می توانند وزن اجسام سنگین و فوق سنگین را تخمین بزنند. باسکول ها نسبت به ترازوهای بزرگ صنعتی از ابعاد بزرگتری برخوردار می باشند. ترازو بر عکس باسکول از قطعات ظریف تری ساخته شده و وزن آن سبک تر می باشد. قبل از خرید باسکول ها حتما باید مکانی برای آن ها در نظر گرفته شود که به دلیل بزرگ بودن ابعاد آن ها می باشد. برای جابه جایی آن ها از ریل هایی فلزی کمک می گیرند تا افراد بتوانند به راحتی آن ها را از یک مکان به مکانی دیگر انتقال دهند. باسکول مکانیکی در زاهدان در برابر ضربات بسیار مقاوم بوده و آن به دلیل استفاده از مصالح سنگین در ساختار آن ها می باشد.

 

باسکول مکانیکی در زاهدان دارای بدنه فولادی قوی بوده که می تواند فشار ناشی از ضربات مختلف را به خوبی مهار کند. باسکول ها باید جوری ساخته شوند که بتواند به خوبی وزن زیاد اجسام را تحمل کنند و دارای کفی مقاوم از نظر ساخت باشند. جهت شناسایی وزن اجسام بر روی صفحه پلتفرم باسکول مکانیکی از حسگرهایی پیشرفته استفاده کرده اند که دارای فناوری ساخت بالایی می باشد و وزن زیاد اجسام را به خوبی و با دقت بالایی تشخیص می دهد. در هنگام عملیات خاکبرداری برای ساخت صفحات پلتفرم از انوع بتن ها جهت راه اندازی آن ها استفاده می شود. معمولا نوع بتن مصرفی در کیفیت صفحات پلتفرم موثر می باشند. برای راه اندازی صفحات باسکول سقفی از بتن های از پیش ساخته شده استفاده می کنند. مقدا بتن استفاده شده در ابعاد آن از نکات قابل اهمیت می باشد که باید به آن توجه کرد.

 

معمولا از آلیاژ فلزات مختلف در ساختار باسکول مکانیکی استفاده کرده که بیشتر از آلیاژهای فلزات سخت برای ساخت آن استفاده می کنند. باسکول ها در انواع مختلفی وجود دارند و در صنعت به طور کلی باسکول ها به دو دسته مکانیکی و دیجیتالی دسته بندی شده اند. از باسکول های قدیمی می توان به باسکول های سنگی اشاره کرد که ظاهر ساده ای داشتند و عملکرد باسکول های امروزی اعم از باسکول مکانیکی و دیجیتال را نداشتند.برای جابه جایی باسکول ها از جرثقیل ها استفاده می کنند تا ایمنی مورد نیاز حفظ و زمان زیادی برای انتقال آن صرف نشود.معمولا شرکت سازنده نکاتی را در راجع به فنی و ایمنی دستگاه در کاتالوگ خود قرار می دهند تا مشتریان بتوانند به نحو احسن از این دستگاه استفاد کنند.

فاکتورهای مختلفی هستند که در قیمت باسکول مکانیکی موثر می باشند. این عوامل شاما موارد زیر می باشند:

1.    جنس بتن استفده شده برای ساخت صفحات پلتفرمی

2.    نوع بتن مصرفی

3.    اندازه باسکول ها