سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باسکول صنعتی

 باسکول صنعتی از اجسامی می باشد که برای توزین دستگاه ها و ماشین آلات فوق سنگین به کار می رود. باسکول ها بسته به نوع ابعاد و شکل ظاهری دارای کاربردهای مختلفی در انواع صنایع می باشند. ترازو برعکس باسکول برای وزن کردن اجسام معمولی تا وزن هایی کم تر از یک تن به کار رفته و از قطعات ظریف تری ساخته می شوند. باسکول ها از اجزای سنگین تشکیل شده و از تکنولوژی ساخت بالایی برخوردار هستند.
باسکول ها دارای اجزای مختلفی در ساختار خود هستند لودسل ها معمولا برای انتقال وزن جسم به نمایشگر پلتفرم باسکول را بر عهده دارند. پلتفرم یا صفحه نمایش دارای ظرافت خاصی بوده و تنظیماتی از قبیل تنظیم درجه با استفاده از آن صورت می گیرد.

باسکول صنعتی معمولا برای وزن کردن اجسام بسیار سنگین مانند دستگاه های صنعتی به کار می رود ولی ترازو وسیله ای است که برای اجسام کم وزن استفاده می شود. برای ترازو و باسکول ها یک ظرفیت حداکثری را تعیین می کنند تا با استفاده از آن مقدار توانایی این دو وسیله را تشخیص دهند. یکی از تفاوت های دیگر ترازو و باسکول نسبت به هم این است که باسکول از قطعات بزرگتر و محکم تر ولی ترازو از قطعات ظریف تر و سبک تری ساخته شده اند.

 ترازوها معمولا نمی توانند فشار زیادی را تحمل کنند ولی باسکول صنعتی توانایی تحمل توان زیادی را دارند. حداکثر توانایی هر کدام به مقاومت آن ها در برابر ضربات مختلف بستگی دارد. با توجه به آزمایشات مختلف بر روی باسکول و نسبت به ترازو از مزیت برخوردار است. فرق دیگر باسکول صنعتی با ترازو آن است که ترازو در ابعاد و اندازه های کوچک ساخته می شود ولی ابعاد و اندازه باسکول های صنعتی بزرگ است و از نظر حمل و نقل نیازمند وقت زیادی می باشد ولی ترازوها اکثرا به راحتی حمل و نقل می شوند و زمان زیادی لازم به هدر دادن نیست.

باسکول ها دوام بالایی دارند و با گذشت زمان دچار فرسودگی نمی شوند و معمولا برای کارکردن با آن ها یکسری نکات ایمنی درنظر گرفته می شود که توسط کاتالوگ شرکت سازنده در کنار محصول به مشتریان عزیز ارائه می گردد.

 

کیفیت باسکول صنعتی

 

1.باسکول صنعتی در برابر ضربات مختلف از خود مقاومت بالایی نشان می دهند.

2.باسکول صنعتی با سرعت و دقت بالایی وزن اجسام مختلف را اندازه گیری می کند.

3.با توجه به نوع کاربرد در انواع طرح ها و سایزهای مختلف ساخته می شود.

4.دارای نشان استاندارد و دارای گارانتی دوساله و خدمات پس از فروش به مدت ده سال هستند.

5.صفحه پلتفرم آن ها دارای دوام زیاد و از تکنولوژی ساخت بالایی برخوردار می باشد.