سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باسکول سنگی در بندرعباس

باسکول سنگی در بندعباس برای توزین اجسام فوق سنگین مانند ماشین آلات بزرگ صنعتی استفاده می شود. این باسکول ها بر اساس استانداردهای جهانی ساخته می شوند. مجموعه حدادماهر این محصول را با کیفیت بالا به همراه تخفیف ویژه به شما صنعتگران عزیز ارائه می کند. باسکول ها بیشتر کاربردهای صنعتی دارند ولی از ترازو برای توزین وزن های معمولی استفاده می کنند. باسکول ها نسبت به ترازوهای بزرگ صنعتی از ابعاد بزرگتری برخوردار می باشند. وزن انواع باسکول ها نسبت به ترازوها بیشتر می باشد و این به دلیل اندازه قطعاتی است که در ساخت بدنه آن ها استفاده می شود. یکی از مزیت های باسکول ها نسبت به ترازوهای بزرگ صنعتی این است که می توانند وزن را با سرعت و دقت بالاتری تخمین بزنند. قبل از خرید باسکول ها حتما باید مکانی برای آن ها در نظر گرفته شود که به دلیل بزرگ بودن ابعاد آن ها می باشد. برای جابه جایی آن ها از ریل هایی فلزی کمک می گیرند تا افراد بتوانند به راحتی آن ها را از یک مکان به مکانی دیگر انتقال دهند. باسکول سنگی در بندرعباس در برابر ضربات بسیار مقاوم بوده و آن به دلیل استفاده از مصالح سنگین در ساختار آن ها می باشد.

 

باسکول سنگی در بندرعباس دارای بدنه فولادی مستحکم می باشد که می تواند در برابر ضربات مختلف از خود مقاومت خوبی نشان دهد. کفی باسکول ها طوری طراحی می شوند که می توانند وزن زیاد اجسام را به خوبی تحمل کنند. جهت شناسایی وزن اجسام بر روی صفحه پلتفرم باسکول سقفی از حسگرهایی پیشرفته استفاده کرده اند که دارای فناوری ساخت بالایی می باشد و وزن زیاد اجسام را به خوبی و با دقت بالایی تشخیص می دهد. در واقع لودسل ها حسگرهایی هستند که می توانند وزن شناسایی شده را به نمایشگر باسکول سنگی انتقال دهند. معمولا عملیات راه اندازی باسکول ها شامل سه مرحله زیر می باشد:

1.    عملیات خاکبرداری

2.    عملیات مکانیکی

3.    عملیات گودبرداری

در هنگام عملیات خاکبرداری برای ساخت صفحات پلتفرم از انوع بتن ها جهت راه اندازی آن ها استفاده می شود. معمولا نوع بتن مصرفی در کیفیت صفحات پلتفرم موثر می باشند. برای راه اندازی صفحات باسکول سنگی از بتن های از پیش ساخته شده استفاده می کنند. مقدار بتن استفاده شده در ابعاد آن از نکات قابل اهمیت می باشد که باید به آن توجه کرد.

 

معمولا از آلیاژ فلزات مختلف در ساختار باسکول ها استفاده می کنند. باسکول ها در انواع مختلفی وجود دارند و در صنعت به طور کلی باسکول ها به دو دسته مکانیکی و دیجیتالی تقسیم بندی می شوند. از باسکول های قدیمی می توان به باسکول های سنگی اشاره کرد که نسبت به باسکول های امروزی دارای شکل ساده تری می

باشند.

 

برای جابه جایی باسکول سنگی از انواع چرثقیل ها کمک می گیرند، زیرا آن ها از وزن بالایی برخوردار بوده و برای سرعت در جابه جایی از چرخ هایی مقاوم در زیر کفی آن ها استفاده می کنند. معمولا شرکت سازنده نکاتی را در راجع به فنی و ایمنی دستگاه در کاتالوگ خود قرار می دهند تا مشتریان بتوانند به نحو احسن از این دستگاه استفاد کنند.

 

فاکتورهای مختلفی هستند که در قیمت باسکول سنگی موثر می باشند. این عوامل شاما موارد زیر می باشند:

1.    جنس بتن استفده شده برای ساخت

2.    نوع بتن مصرفی برای ساخت صفحات پلتفرمی

3.    اندازه باسکول ها باتوجه به عملکرد آن ها

4.    نوع آلیاژ به کار رفته برای ساخت بدنه باسکول ها

5.    نوع لودسل هایی که برای تخیص وزن استفاده می شوند، در قیمت باسکول سنگی موثر می باشد.

 باسکول تولیدی دارای گواهینامه بین المللی با پشتیبانی دو ساله می باشد که در این مدت می توانند از خدمات پس از فروش ما استفاده کنند. مزیت ما سه دهه سابقه کاری ما در زمینه فروش باسکول سنگی در انواع طرح ها و سایزها می باشد. مفتخر هستیم تا به شما عزیزان خدمت رسانی بکنیم.